اخبار روزفناوری

GeForce NOW در صفحات بازی Xbox یکپارچه شده است. عضویت های ممتاز تخفیف دارند و بازی های جدیدی نیز وجود دارد

GeForce NOW در صفحات بازی Xbox یکپارچه شده است. عضویت های ممتاز تخفیف دارند و بازی های جدیدی نیز وجود دارد

این پنج‌شنبه یک GeForce بسیار بزرگ است، زیرا NVIDIA تأیید کرده است که سرویس استریم ابری آن در صفحات بازی Xbox.com ادغام شده است و راه‌اندازی بازی‌های رایانه‌ای پشتیبانی‌شده را حتی سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند. همانطور که به یاد دارید، چند کاربر Xbox نقش GeForce NOW در صفحات بازی چند هفته پیش، و به نظر می‌رسد که این ویژگی اکنون به طور رسمی برای همه ارائه شده است.

این فقط نوک کوه یخ است. انویدیا همچنین عضویت های پرمیوم را برای مدت محدودی تخفیف می دهد. هر دو سطح Priority و Ultimate تا 18 آگوست نیمه تعطیل هستند و به کاربران GeForce NOW اجازه می دهد به ترتیب با 4.99 دلار یا 9.99 دلار ماهانه مشترک شوند. اگر یک کاربر معمولی ابری هستید، ممکن است بخواهید اشتراک شش ماهه با تخفیف را انتخاب کنید که 25 دلار برای ردیف اولویت و 50 دلار برای لایه نهایی است.

البته، موجی از نه بازی نیز به کتابخانه اضافه شده است که هفت تای آنها به تازگی راه اندازی شده اند یا امروز راه اندازی می شوند.

● The Crust (نسخه جدید در استیم، ۱۵ ژوئیه)
● Gestalt: Steam & Cinder (نسخه جدید در Steam، ۱۶ ژوئیه)
● هیچ‌کس نمی‌خواهد بمیرد (نسخه جدید در Steam، جولای 17)
● Dungeons of Hinterberg (نسخه جدید بر روی Steam و Xbox، موجود در PC Game Pass، 18 ژوئیه)
● Flintlock: The Siege of Dawn (نسخه جدید بر روی Steam و Xbox، در دسترس برای PC Game Pass، ژوئیه
18)
● Kunitsu-Gami: Path of the Goddess (نسخه جدید در استیم، 18 ژوئیه)
● Norland (نسخه جدید در Steam، 18 جولای)
● هشدار محتوا (Steam)
● Crime Boss: Rockay City (Steam)

برترین‌های این دور GeForce NOW عبارتند از Kunitsu-Gami: Path of the Goddess و Flintlock: The Siege of Dawn که اخیراً آنها را به خوبی بررسی کرده‌ایم:

Kunitsu-Gami: Path of the Goddess (8.5/10) یک نفس تازه است. علیرغم شروعی آهسته، سطح چالش پایین و روایتی تقریباً بی‌سابقه، این تجربه اکشن بازی با برج دفاعی جذاب است و می‌تواند برای همه بازیکنان، حتی آن‌هایی که معمولاً اهل این سبک نیستند، لذت ببرند. امیدواریم این بازی در آینده به یک سریال تبدیل شود و دنباله آن به معدود کاستی‌هایی که Kunitsu-Gami: Path of the Goddess را کمی عقب نگه داشته است، بپردازد.

Flintlock: The Siege of Dawn (8/10) یک Soulslite لذت بخش و بسیار در دسترس است. A44 نقطه ورود بسیار خوبی برای این ژانر ایجاد کرد، به غیر از یک محیط فانتزی هیجان انگیز که پودر سیاه، جادو و تأثیراتی را که فراتر از سبک معمول قرون وسطایی اروپایی است، ترکیب می کند. مبارزه سرگرم کننده است و باعث نمی شود که هیچ کنترلی را بشکنید. این داستان نیز ارزش دنبال کردن را دارد، اگرچه بازی شاید خیلی زود به پایان برسد و احتمالات روایت و گیم‌پلی توسط یک دنباله بررسی شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا